TERVETULOA UUTEEN GREENCYCLE VERKKOKAUPPAAN

Osa sivustosta on parhaillaan vielä työn alla, ja päivitystöiden sekä runsaiden yhteydenottojen vuoksi asiakaspalvelussa voi olla vielä pientä ruuhkaa. Pyrimme vastaamaan tulleisiin yhteydenottohin sekä avaamaan jälleen myös asiakaspalvelupuhelimen mahdollisimman pian

-Tulleet tilaukset toimitetaan kuitenkin normaalisti ilman viiveitä-

GC-T75 - 48V, 750w Takamoottori - Info

GC-T75 - 48v, 750w Takamoottori "Max.power"




Erityisesti T75 asennusta koskevaa huomioitavaa:

Liittimet: Maksimaalisen tehon vuoksi moottorin ja ohjausyksikön väliset liitokset ei ole toteutettu suojatuilla Plug ´n play -pikaliittimillä (Muut liitokset ovat). Lisäksi moottorin kaapeli tulee akselin sisästä, mutta T75 -moottorin tarvitsemien paksumpien johtojen vuoksi kaapelin ulostuloa akselista ei mahdu suojaamaan yhtä hyvin kuin muissa takamoottoreissa. Tämä tulee huomioida asennusvaiheessa ja asentaa moottori (sen kaapeli) niin ettei kaapeli pääse hankaamaan ajanmittaan akselin reunaa vasten.

*Suojattuja liittimiä käytettäessä maksimitehosta jouduttaisiin tinkimään jonkinverran, eikä todellista 750w nimellistehoa saavutettaisi suojatuilla liittimillä luotettavasti. Emme ole halunneet rajoittaa tämän moottorimallin tehoa, joten jos suojatut liittimet / asennuksen siisteys ja/tai helppous on maksimaalista tehoa tärkeämpää, on esim. T50 Takamoottorisarja parempi valinta.

Ohjausyksikön asennus / sijoittaminen pyörään: Tehokkaan T75 muunnossarjan ohjausyksikkö on fyysiseltä kooltaan muita sarjoja suurempi, joten sen asentamiseksi pyörässä tarvitaan hieman enemmän tilaa. Moottorin liitokset suojaisasti ohjausyksikkökotelon sisälle voi olla haastavaa saada mahtumaan hyvin ja "nätisti", ja liitokset voidaan joutua jättämään kotelon ulkopuolelle ja suojaamaan ne erikseen enimmältä vedeltä ja mahd. vaurioitumiselta.

Takaratas: Moottorissa käytetään kierrepakkaa, eikä kasettipakkaa kuten muissa GC -takamoottorimalleissa. Takarattaan asentamiseksi / irroittamiseksi moottorista ainakin osa moottorin johdon liitinrungoista pitää irroittaa jotta takarattaan mahtuu pujoittamaan rataspakan keskireiän läpi.

Moottorin asennus ja kohdistus takahaarukkaan: Moottorin asentamiseksi ja kohdistamiseksi oikeaan kohtaan takahaarukassa voidaan joutua esim. kääntämään akselissa oleva "hahloprikka" toisinpäin kuin mitä se on vakiona, tai esim. mahd. käyttämään ylimääräistä "hevosenkenkäprikkaa" jotta moottorin saa kohdistettua niin että kaikki on kohdallaan ja ettei mikään hankaa.

Takahaarukan vahvistaminen: T75 Takamoottorin kanssa on ehdottoman tärkeää käyttää Torque arm:ia sen suuren väännön vuoksi.. Voit joutua muokkaamaan Torque armia pyörääsi sopivaksi (poraamaan reiän sopivaan kohtaan jotta torque arm saadaan pultattua tukevasti pyörän runkoon) Ilman Torque armia takahaarukan hahlot voivat murtua, tai moottorin akseli päästä pyörähtämään haarukan hahloissa.

Lisätietoa Torque Arm:sta ja sen asennuksesta takamoottorille / takahaarukkaan

*Mahdollisesti tarvittavat toimet riippuu mm. takahaarukan asennusleveydestä ja pyörän runkogeometriasta, joten kaikkiin pyöriin sopivaa yleispätevää ohjeistusta mahdollisesti tarvittavista lisätoimista on mahdotonta sanoa. Useimmissa tapauksissa asennus ei vaadi mitään kovin erikoisia / työläitä / hankalia lisätoimia, mutta niihin on kuitenkin hyvä varautua T75:n asennuksessa.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit